Det är inte långt kvar till jul och ledighet, något som jag tror de flesta ser fram emot. Då året börjar närma sig sitt slut så är det ett bra tillfälle att både se tillbaka på vilka saker som har hänt under året, att säkerställa att det sista blir utfört, samt även dra upp riktlinjer för nästa år. En härlig blandning av reflektion, utförande och planering!
Under 2015 har vi arbetat mycket med att lyssna mer på er kunder. Det har varit så spännande och vi har kunnat göra ett par förändringar för att möta era önskemål. Mycket har handlat om hur vi förbättrar samarbetet. Därför har vi arbetat med att implementera ett ärendehanteringssystem och ökat antalet anställda - både i säljled och på kundservice.
Hos oss på Linde Healthcare så sätter vi säkerheten högst på agendan. Er säkerhet, vår säkerhet och våra gemensamma patienters säkerhet. Som ett led i det arbetet så har vi t ex som policy att inte prata i telefonen när vi kör bil - detta för att verkligen göra vårt yttersta för att inte orsaka olyckor. Vår tillgänglighet påverkas en aning av detta, något som vi får återkoppling om. Vi kommer därför implementera ett växelsystem och på så sätt möjliggöra att vi alltid kan svara när ni ringer och därmed även hantera eller lösa era ärenden på en gång.
Ett riktigt roligt tecken på att er feedback är värdefull är den lilla justeringen som vi har gjort på våra fakturor. Några kunder påvisade problem med deras scannningsfunktion då vår bakgrund på fakturan var ljusgrå. Den är nu ändrad till att vara vit, detta för att minska risken för att fakturan läses fel. Det behöver inte vara stora ändringar som gör skillnaden!
Jag vill slutligen önska er alla en riktigt God Jul och Gott Nytt År!
Har du synpunkter du önskar dela med dig till oss?
Vänligen kontakta vårt kundcenter på 08-731 18 00, healthcare@se.aga.com eller kontakta mig direkt på 08-731 13 41, tobias.vikberg@se.aga.com.
/Tobias Vikberg
Head of Healthcare
Sweden